Når man som leder ønsker at skabe forandringer, ændre holdninger, implementere værdier eller forbedre forretningsgange, klares det ikke via en enkelt samtale eller mail. Det foregår i en proces – og her kan Susanne Gormsen supportere i rollen som proceskonsulent.
Nøgleordene er enkle og gennemskuelige processer, der får tingene til at ske. Det kan fx være:
- Gør vi (stadigvæk) det rigtige? Og gør vi det mest effektivt?
- Forbedring og udvikling af HR-procedurer og forretningsgange
(som fx rekruttering, introduktion, lønsamtaler, ferie, uddannelse).
- Intern kommunikation
- Effektive møder
- Strategiudvikling og –implementering
- Projektledelse og –opstart
- Analyser - planlægning og opfølgning (fx trivselsmålinger, lederevaluering, HR-nøgletal)
- Undervisning (fx ved forandringer i form af nye værktøjer og arbejdsgange)
- Proceskonsultation, tilrettelæggelse og facilitering af forandring og udvikling - møder, seminarer og workshops for ledere, medarbejdere, teams

|